مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-05-13اجتماعي

چرخشی مجازی در منطقه حفاظت شده بیجار


بیجار شهر معروف به بام ایران با جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار خود زبانزد خاص و عام است و چشم هر گردشگری از آن همه زیبایی خیره می ماند.

- هرگوشه ای از آن را که بنگری تابلویی است که به دست خالق زیبایی ها با ظرافت تمام نقاشی شده و با عشوه تمام برای گردشگران خود دلبری می کند.

یکی از مناطق زیبای بیجار که روح آدمی را به وجد می آورد منطقه بکر و دست نخورده با تصاویر زنده حیوانات و پرندگانی است که به دور از ترس و استرس از آدمیان در آن زندگی می کنند.

این تابلو توصیفی منطقه حفاظت شده بیجار است که در 15 کیلومتری شهر بیجار واقع است و با 31000 هکتار مساحت یکی از مکان های دیدنی و زیبای بیجار است.

هرچند که امسال با شیوع ویروس کرونا انسان از دیدن زیبایی های طبیعت محروم شد اما فرصتی بود برای طبیعت تا در نبود انسان خود را بازیابی کرده و به دور از هر مزاحمتی نفسی تازه کند.

انسان ها اکثر اوقات در چارچوب قفس و باغ وحش حیوانات را دیده و شاید یکی از خواسته های انسان های طبیعت دوست این است که حیوانات را در نهایت آزادی و رهایی ببیند، به این منطقه که قدم بگذارید اگر بخت با شما یار باشد می توانید حیوانات بسیاری را همچون گربه وحشی، قوچ، گرگ، گراز، آهو و انواع خزنده ها و پرنده ها را ببینید که در کمال آرامش و آسایش به حیات خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخشی مجازی در منطقه حفاظت شده بیجار

چرخشی مجازی در منطقه حفاظت شده بیجار