مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-05-12سياسي

توزیع بسته های معیشتی در گلستان شهر بجنورد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: بیش از 80 بسته غذایی توسط بسیجیان شهرک گلستان بجنورد بین نیازمندان این شهرک توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از خبرگزاری بسیج مهدی الهی راد در مراسم توزیع بسته های معیشتی در گلستان شهر بجنورد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بسیجیان و توفیق درک شب های قدر که یک شب آن برابر با هزار ماه است، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه مایه غرور و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و کشورهای مدعی و پرادعا باوجود این ویروس منحوس شکست خورده و نتوانستند کشورشان را در مقابله با ویروس کرونا مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آغاز رزمایش کمک های مؤمنانه، ایران اسلامی سرشار از روحیه ایثارگری، جهاد، اخلاق و کرامت اسلامی شده و حماسه های دفاع مقدس را تداعی کرد و این رزمایش نیز از الطاف خداوند بوده و برکات خداوند مهربان نیز نازل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه به حضور مؤثر و فعال نسل چهارم و پنجم انقلاب اشاره کرده و افزودند: حضور این جوانان در عرصه های مختلف رویش های انقلاب بوده و نقطه اوج این رویش ها را در دفاع از حرم و امنیت وطن می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی در گلستان شهر بجنورد

توزیع بسته های معیشتی در گلستان شهر بجنورد