مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-12سياسي

به بهانه چهلم فراق حاج میرزا


راه نجات کشور و نظام این است که رفتار و سیره حاج میرزاها باید بر همه بخشهای کشور حاکم شود تا مردم در همه جا طعم خوش انقلابی گری را حس کنند.

- خبرگزاری فارس ــ یادداشت میهمان؛ حجّت الاسلام بهزاد زارع: سردار همدانی در روزهای آخر عمر با برکتش کتاب خاطرات حاج میرزا را رونمایی کرد و هنگام رونمایی با اشک گفت: علی رغم مشغله و مسئولیت این روزها در سوریه، این کتاب را دوبار خوانده ام و به همه بویژه همرزمان توصیه میکنم با دقت آنرا بخوانند.

با اینکه حاج حسین فرمانده حاج میرزا بوده و علی القاعده شاهد همه خاطرات او بوده چطور و چرا در اوج مشغله دفاع از حرم آنرا دو بار می خواند و به دیگران هم تاکید می کند؟ پس از انتشار کتاب رهبر معظم انقلاب فرمودند: واقعا اگر ممکن بود برای دیدن این مرد به همدان می رفتم .

به راستی رهبری که مشغله اداره جهان اسلام را دارد و بمراتب صدها برابر شاهد حوادث تلخ و شیرین انقلاب بوده و خاطرات فراوانی در سینه دارد چرا ما را این چنین به حاج میرزا توجه می دهد؟ در سالهای اخیر معظم له به انحاء مختلف اشاره فرموده اند که مشکل اصلی کشور و نظام، موج دنیا طلبی و بویژه دنیا گرایی مسئولان است و موج شکن آنرا احیاء روحیه انقلابی و اساس روحیه انقلابی جهاد و اساس جهاد را فداکاری در راه خدا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه چهلم فراق حاج میرزا

به بهانه چهلم فراق حاج میرزا