مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-12فرهنگي

مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی به صورت مجازی برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری برنامه های بزرگداشت روز ملی فردوسی و پاسداشت زبان فارسی به صورت مجازی و در آینده نزدیک به صورت حضوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر مروارید در جلسه نشست شورای سیاستگذاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با بیان این خبر، افزود: با توجه به رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که تاکنون مجوزی برای برگزاری مراسم ها به صورت تجمعی صادر نشده است، امسال برنامه های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به صورت مجازی و نیز پس از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پیام دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همزمان با 25 اردیبهشت روز ملی فردوسی و پاسداشت زبان فارسی منتشر می شود.

مروارید با بیان اینکه وبینار همایش تخصصی فردوسی به همت خردسرای فردوسی در 5 و 6 خرداد ماه برگزار می شود، ابراز کرد: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به توس در تیر ماه 1375 برنامه های بزرگداشت فردوسی، اعطای نشان عالی فرهنگی هنری فردوسی و افتتاح جلو خان و مراسم بزرگداشت در آرامگاه به همت شهرداری، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل میراث فرهنگی استان و اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی به صورت مجازی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی به صورت مجازی برگزار می شود