مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-12اجتماعي

دیوار همدلی ماسک در مترو


شهروندان با اهدای ماسک در قالب پویش «خیر مؤثر» می توانند به نیازمندانی که باید برای تردد در سطح شهر از مترو استفاده کنند اما امکان خرید ماسک را ندارند، - شهروندان با اهدای ماسک در قالب پویش خیر مؤثر می توانند به نیازمندانی که باید برای تردد در سطح شهر از مترو استفاده کنند اما امکان خرید ماسک را ندارند، کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا بهروزآذر، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درباره پویش خیر مؤثر گفت: پویش خیر مؤثر در حقیقت اهدای ماسک به نیازمندان است که در همه ایستگاه های مترو که غرفه فروش ماسک دارند، دیوار همدلی راه اندازی شده است.

در این پویش، افراد میتوانند، هر تعداد ماسک که می خواهند بخرند و اهدا کنند و قبض آن را روی دیوارها بچسبانند تا افراد نیازمندی که نمیتوانند ماسک تهیه کنند، از آن بهره ببرند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران توضیح داد: کارهای نیکوکارانه کوچک، می تواند تأثیر بزرگی روی زندگی دیگران بگذارد و اگر تعداد زیادی از مردم بتوانند خیر مؤثری داشته باشند، مشکلات جمع زیادی حل می شود.

در ایام ماه مبارک رمضان، تمایل و مسیر شهرداری برای انجام کار خیر بازتر است، اما با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، ممکن است مردم فکر کنند که راهکارهای نیکوکارانه قبلی مثل افطاری دادن یا زیارت رفتن ممنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار همدلی ماسک در مترو

دیوار همدلی ماسک در مترو