مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-12سياسي

معتادان بهبود یافته به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی می شوند


باید بررسی شود که معتادان بهبودیافته چه تخصصی داشته و چه آموزش هایی دیده اند و سپس این افراد را به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی کرد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: باید بررسی شود که معتادان بهبودیافته چه تخصصی داشته و چه آموزش هایی دیده اند و سپس این افراد را به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد حشمتی مهذب در نشست اجرای پیگیری اجرای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده 16 اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر که در جهت حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهبودیافته در دادگستری کل استان تهران برگزار شد با اشاره به تبعات مواد مخدر، بر لزوم اقدامات اساسی برای مقابله با این موضوع تاکید کرد و گفت: به عنوان کارگزاران نظام باید این موضوع که از ما مطالبه می شود، مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر توجه به ایجاد اشتغال برای معتادان بهبودیافته، ادامه داد: اگرچه آموزش های لازم ارایه شده، اما مشخص نیست که تا چه اندازه برای این افراد اشتغال فراهم شده و به کار گرفته شده اند.

رییس کل دادگستری تهران با اشاره به قوانین و مقررات در حوزه مواد مخدر، یادآور شد: در رابطه با مبارزه با مواد مخدر و حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهبودیافته دستگاه های مختلفی مسئول هستند، اما علیرغم نص قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان بهبود یافته به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی می شوند

معتادان بهبود یافته به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی می شوند