مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-12بين الملل

توافق الحدیده 68 بار نقض شد/ شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف سعودی طی 24 ساعت اخیر 68 بار توافق آتش بس الحدیده را نقض کرد و با جنگنده های خود حملات مختلفی علیه استان های مأرب (در مرکز)، - ائتلاف سعودی در 2 ساعت گذشته ده ها بار توافق آتش بس الحدیده را نقض و با حمله به شهری مرزی در استان صعده سه کودک را شهید و مجروح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف سعودی طی 24 ساعت اخیر 68 بار توافق آتش بس الحدیده را نقض کرد و با جنگنده های خود حملات مختلفی علیه استان های مأرب (در مرکز)، الجوف (در شمال) و البیضاء (در جنوب) انجام داد.

بر اساس گزارش وبگاه انصارالله ، در استان الحدیده، پهپاد های جاسوسی ائتلاف بر فراز شهر حیس به پرواز درآمدند و با توپخانه و موشک التحیتا ، منطقه کیلومتر 16 و الدریهمی هدف گرفته شد.

در ادامه این گزارش آمده، نیرو های زرهی ائتلاف متجاوز با مسلسل خیابان الخمسین را هدف گرفتند و بیش از پنجاه خمپاره به سمت التحیتا شلیک کردند.

آن ها همچنین منطقه الجاح در شهر بیت الفقیه را با چهار موشک کاتیوشا و خمپاره و گلوله هدف گرفتند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سه حمله به شهر های خب و الشعف در استان الجوف، سه حمله به منطقه قانیه در استان البیضاء، سه حمله به صراوح و سه حمله به مجزر در استان مأرب داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق الحدیده 68 بار نقض شد/ شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی

توافق الحدیده 68 بار نقض شد/ شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی