مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12اقتصادي

تأیید طرح جامع پارک فرامنطقه ای و ساماندهی مجتمع عباس آباد همدان


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تأیید طرح جامع پارک فرامنطقه ای، طرح ساماندهی مجتمع تفریحی گردشگری عباس آباد شهر همدان و احداث دامداری در منطقه قهاوند خبر داد.

- داریوش حسینی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان همدان، اظهار کرد: با عنایت به سال جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاری های مولد و سیاست های کلان طرح های بالادستی و همچنین استفاده از ظرفیت های کشاورزی و توریستی، تفریحی استان در راستای توسعه بلندمدت و پایدار سه طرح دارای اولویت در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از جمله پروژه های مورد بررسی در این جلسه، احداث دامداری در زمینی به مساحت 80 هکتار و با ظرفیت 8000 رأس گاو شیری در منطقه قهاوند بود که با توجه به اهمیت تولید و کسب و کارهای کشاورزی و با توجه به اشتغالزایی مستقیم بیش از 300 نفر در این پروژه با رعایت تمامی جوانب فنی وکارشناسی با طرح مذکور موافقت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طرح جامع پارک فرامنطقه ای می تواند سرمایه گذاری و اشتغالزایی در منطقه را تقویت کرده و فضایی مناسب برای تفرج شهروندان و گردشگران را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید طرح جامع پارک فرامنطقه ای و ساماندهی مجتمع عباس آباد همدان

تأیید طرح جامع پارک فرامنطقه ای و ساماندهی مجتمع عباس آباد همدان