مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12سياسي

در شب های قدر بسیار استغفار کنیم


کارشناس دینی با تاکید بر انجام اعمال شب قدر، گفت: احیا نگه داشتن امر مستحبی است که توجه به آن فیوضات بسیاری دارد.

- ایسنا/زنجان کارشناس دینی با تاکید بر انجام اعمال شب قدر، گفت: احیا نگه داشتن امر مستحبی است که توجه به آن فیوضات بسیاری دارد.

حجت الاسلام علی قره داغی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال برگزاری مراسم شب قدر تحت الشعاع بیماری عالم گیر کرونا قرار گرفته است، اظهار کرد: باید به توصیه ها در این رابطه توجه کرده و روزه داران بدانند که حفظ سلامت جسم واجب بوده و باید به نکات پزشکی توجه کنند.

وی تصریح کرد: در انجام اعمال شب قدر توصیه شده است که به صورت جمعی انجام شود ولی باید به این نکته واقف باشیم که در صورت به خطر افتادن سلامت افراد، تاکید بر حفظ سلامت است و همه بزرگان دین به این مورد تاکید دارند.

این کارشناس دینی با اشاره به فیوضات شب های قدر، از مردم خواست در این شب ها تا حد امکان در منازل اعمال خود را به جای آورند، افزود: در صورت انجام اعمال به صورت گروهی شرع واجب می کند که برای حفظ سلامت باید به تاکیدات پزشکی توجه کرد و افراد در معرض آسیب نیز باید در منازل بمانند تا جان شان به خطر نیفتد.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه توصیه شده است در این شب فرد بسیار استغفار کند، ادامه داد: قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب های قدر بسیار استغفار کنیم

در شب های قدر بسیار استغفار کنیم