مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12اجتماعي

اختصاص بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار از بخش اعتبارات ملی در جهت مبارزه با کرونا برای ضدعفونی کردن مدارس سراسر استان دریافت شده است.

- قاسم علی خدابنده در گفتگو با خبرنگار مهر ، پیرامون آمادگی و اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس استان، اظهار کرد: مدارس از شنبه 27 اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد اما حضور دانش آموزان اجباری نیست و آنان می توانند فقط برای رفع اشکال حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه حضور معلمان در مدارس الزامی است، افزود: پیش بینی می کنیم که چهار هفته آموزشی برای رفع اشکال دانش آموزان داشته باشیم.

با توجه به اینکه پیش از نوروز احتمال بازگشایی مدارس وجود داشت، بخشی از اعتبارات ملی که برای ضدعفونی کردن مدارس اختصاص پیدا کرده بود را به حساب مدیران مدارس واریز کردیم.

خدابنده با تاکید بر اینکه موفق به دریافت بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار از بخش اعتبارات ملی در جهت مبارزه با کرونا برای مدارس سراسر استان شدیم، تصریح کرد: معلمان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس حضور داشته و استفاده از ماسک و دستکش برای مدیران و معلمان اجباری است تا خطری متوجه دانش آموزان نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس

اختصاص بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس