مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-05-12سياسي

اعمال تخفیف عوارض شهرداری درپی شیوع کرونا در سرخرود


شهردار سرخ رود، مهلت بهره مندی از تخفیف ویژه پرداخت عوارض را به دلیل شیوع کرونا تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد و خواستار بهره مندی شهروندان از مزایای این مصوبه شورا شد.

- محسن کبودفیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت لیالی قدر و ضربت خوردن جانسوز مولای متقیان امیرالمومنین امام علی (ع)، از اتمام مهلت تخفیف پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به مصوبه شورای اسلامی این شهر درخصوص تخفیف نقدی عوارض به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: شورای اسلامی شهر سرخ رود، پیش از آغاز سال جدید طی مصوبه ای تخفیف ویژه ای درخصوص پرداخت عوارض شهرداری تا 31 اردیبهشت 99 را به دلیل شیوع ویروس کرونا و حمایت از شهروندان مصوب و به شهرداری ابلاغ کرد.

کبود فیروزجایی افزود: از شهروندان بومی و غیربومی سرخ رود دعوت می کنیم به منظور استفاده از این فرصت، تا پیش از زمان مقرر با مراجعه به واحدهای ذیربط در شهرداری نسبت به پرداخت و بهره مندی از تخفیف ویژه اقدام کنند.

کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود یکی از ارکان اصلی درآمد و پیشبرد اهداف عمرانی و آبادانی شهرها را دریافت عوارض شهری دانست و ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم با پرداخت عوارض ما را در امر توسعه و آبادی شهر زیبای سرخ رود یاری کنند زیرا این مهلت قابل تمدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تخفیف عوارض شهرداری درپی شیوع کرونا در سرخرود

اعمال تخفیف عوارض شهرداری درپی شیوع کرونا در سرخرود