مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-12اقتصادي

تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان دارد


تنگستان ببیشترین تعداد مدارس تخریبی را در سطح استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح سه شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه های مدارس در حال ساخت شهرستان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت های آموزشی در شهرستان به صورت ویژه در دستور کار است.

وی افزود: شهرستان تنگستان بالاترین تعداد مدارس تخریبی را در سطح استان دارد که علیرغم مشکلات مالی دولت، مصمم هستیم در هفته دولت امسال با بهره برداری از هفت مدرسه و در دهه فجر نیز پنج مدرسه مشکلات ساختمان واحد های آموزشی شهرستان را به حداقل برسانیم.

فرماندار تنگستان بیان داشت: در احداث تمامی این واحدهای آموزشی با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد ریال، از محل کمک های خیرین و اعتبارات ملی و استانی استفاده شده و باید قدردان همراهی و کمک های خیرخواهانه خیرین بود.

پروژه های در حال ساخت مدرسه 6 کلاسه روستای بندر محمد عامری با اعتبار 25 میلیارد ریال، مدرسه 6 کلاسه روستای بنجو با اعتبار 25 میلیارد ریال ، مدرسه 6 کلاسه روستای بندر عامری با اعتبار 17 میلیارد ریال و مدرسه 4 کلاسه روستای کلات با اعتبار 10 میلیارد ریال مدارسی بودند که از آنها بازدید به عمل آمد و هماهنگی های لازم در محل پروژه جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح مدارس در هفته دولت امسال به منظور استفاده دانش آموزان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان دارد

تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان دارد