مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-12ورزشي

قرائت گزارش درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید در خصوص درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی را بررسی کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید در خصوص درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گزارش این کمیسیون در خصوص درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی را قرائت کرد.

در بخش هایی از این گزارش آمده است که تجربه خصوصی سازی در کشورهای مختلف جهان و داخل کشور نشان می دهد ‏رویکرد واحدی برای خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت وجود ندارد، بلکه اجرای موفق این برنامه ‏تابع عوامل و شرایط متعددی بوده و الزام های خاصی دارد.

دراین باره می توان گفت بدون فراهم شدن زیرساخت های درآمدزایی باشگاه ها و تعیین ضوابط حِرف و مشاغل ورزش حرفه ای و ضوابط بیمه ای و مالیاتی، نوع و روش واگذاری، به تنهایی نمی تواند ضامن موفقیت ‏خصوصی سازی در ورزش حرفه ای کشور باشد.

برای نمونه، ‏فقدان زیرساخت های درآمدزا برای باشگاه ها از جمله عدم بهره مندی آنها از درآمدهای ناشی از پخش ‏مسابقات ورزشی نیز ‏مسئله ای است که با خصوصی سازی باشگاه های ورزشی گره خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت گزارش درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در مجلس

قرائت گزارش درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در مجلس