مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-12اقتصادي

محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد


مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: یونیسف در یک همکاری مشترک با وزارت نیرو در زمینه آمادگی برای بحران، یک محموله 32 تنی شامل انواع پمپ های شناور و خود مکش برای استفاده در صنعت آب و فاضلاب وارد کشور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فرحناکیان با بیان اینکه پمپ های مذکور قرار است به منظور افزایش ظرفیت در زمینه آمادگی بحران در میان شرکت های آب و فاضلاب استان های در معرض سیلاب همچون لرستان، خوزستان و گلستان توزیع شوند، اظهار کرد: محموله ذکرشده با بودجه فعالیت های بشر دوستانه جهانی یونیسف و حمایت مالی بانک های سامان، تجارت و اتاق بازرگانی ایران تامین شد.

وی افزود: پس از سیلاب شدید مارس - آوریل 2019 یونیسف با حمایت کشورهای اهدا کننده مانند ژاپن، کویت، کره جنوبی، سوییس و کانادا و همچنین اهداکنندگان محلی از بخش خصوصی، مبلغ 3 میلیون و 134 هزار دلار را برای پاسخ به سیل جمع آوری کرد تا با همکاری دولت دسترسی آسیب پذیرترین کودکان از جمله کودکان پناهنده و مهاجر به خدمات ضروری را تضمین کند.

طبق اعلام وزارت نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: یونیسف در حوزه آب، فاضلاب و بهداشت محیط یک میلیون و 895 هزار دلار جذب و با همکاری وزارت نیرو از دسترسی جمعیت آسیب دیده سیل به آب سالم از طریق یک سیستم آب و فاضلاب مقاوم در برابر بلایا هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد

محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد