مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-12پزشكي

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی صحت ندارد


رییس انجمن داروسازان تنکابن و رامسر ادعای مطرح شده درباره سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی کننده در داروخانه های تنکابن را تکذیب کرده و مردود دانست.

- هفته پیش خبری مبنی بر وقوع تخلفی در سطح داروخانه های شهر تنکابن در خبرگزاری منتشر شد که حکایت از عرضه توزیع غیر مجاز نوعی ژل بی حسی می داد که با تغییر و نصب یک برچسب ساده با عنوان ژل ضدعفونی کننده به مشتریان عرضه شده بود.

به دنبال انتشار این خبر رییس انجمن داروسازان شهرستان های تنکابن و رامسر با ارائه مستنداتی ادعای فوق را تکذیب کرد و مدعی شد: شرکت توزیع کننده ژل های ضدعفونی با نام تجاری کیمیاگر توس با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به دلیل کمبود تیوب در مقطع بحرانی شیوع کرونا به ناچار اقدام به تولید ژل ضدعفونی در تیوب ژل بی حسی کرده و با تعویض برچسب این اقلام توزیع شده است.

دکتر همایون صادقی گرمارودی در گفت وگو با ایسنا با ابراز گلایه از انتشار این گزارش نارسا خاطرنشان کرد: متولی حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی است و اداره تعزیرات حکومتی نمی تواند در این زمینه پاسخ گو باشد و بهتر بود با استعلام از انجمن داروسازان و با تکیه بر مدارک و مستندات موجود ابهامات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی صحت ندارد

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی صحت ندارد