مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-12سياسي

تولید پادکست «حکایت غربت» به مناسبت شب های قدر


در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام)، دو پادکست با عنوان «حکایت غربت» برای انتشار در فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق تولید شده است.

- در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام)، دو پادکست با عنوان حکایت غربت برای انتشار در فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت مولای متقیان علی (علیه السلام)، پادکست صوتی حکایت غربت در قالب دو پادکست با موضوعات شب ضربت خوردن پیشوای شیعیان امیرمومنان علی (ع) و دیگری ویژه شهادت اولین شهید محراب برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است.

در پادکست حکایت غربت (1)، نحوه ضربت خوردن حضرت علی (ع) و اهمیت شب قدر و دلایل مخفی بودن شب قدر اشاره شده است و در پادکست حکایت غربت (2) نیز که ویژه شب شهادت امیرمومنان (ع) تولید شده است، به حوادث پس از جنگ نهروان و سرکوب خوارج پرداخته شده و توصیه های حضرت علی (ع) قبل از شهادت به مسلمانان و اهل بیت خود و همچنین فضائل شب قدر بیان شده است.

این پادکست در شبهای نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان در اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق و خانه های فرهنگ تابعه و همچنین کانالهای پیام رسان نیز بارگذاری و منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پادکست «حکایت غربت» به مناسبت شب های قدر

تولید پادکست «حکایت غربت» به مناسبت شب های قدر