مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-05-12سياسي

ثبت 100 گزارش تخلف در حوزه «کرونا» / 40 برنامه پیشگیرانه تدوین شد


معاون دادگستری لرستان با اشاره به فعالیت سامانه مردمی «سجام»، گفت: تا کنون صرفاً در مورد مشکلات بیماری کرونا، بیش از 100 گزارش از طریق این سامانه واصل و در حال پیگیری است.

- خرم آباد- معاون دادگستری لرستان با اشاره به فعالیت سامانه مردمی سجام ، گفت: تا کنون صرفاً در مورد مشکلات بیماری کرونا، بیش از 100 گزارش از طریق این سامانه واصل و در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن دارایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان با تاکید بر ضرورت بهره مندی لازم از فیوضات لیالی قدر، اظهار داشت: وی با توجه به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، امروز به ویژه بعد از مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا بر همه متولیان و آحاد مردم یک تکلیف شرعی است که بتوانند هر کدام در حوزه کاری و حتی اجتماعی خود در راستای تحقق اهداف این شعار گام بردارند.

وی، تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در بدنه دستگاه قضایی را راهبردی راهگشا دانستن و تاکید کرد: همچون سال گذشته با بهره مندی از این ظرفیت و از رهگذر تقویت کارگروه های تخصصی و جلسات منظم یقیناً می توان بسیاری مشکلات و موانع فعالان اقتصادی به ویژه در بخش تولید را مرتفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 100 گزارش تخلف در حوزه «کرونا» / 40 برنامه پیشگیرانه تدوین شد

ثبت 100 گزارش تخلف در حوزه «کرونا» / 40 برنامه پیشگیرانه تدوین شد