مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-12ورزشي

اعزام 32 گروه از ورزشکاران حوزه کارگری استان مرکزی به مسابقات کشوری


رییس هیأت ورزش کارگری استان مرکزی از اعزام 32 گروه از ورزشکاران حوزه کارگری استان به 32 مسابقه کشوری در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس هیأت ورزش کارگری استان مرکزی از اعزام 32 گروه از ورزشکاران حوزه کارگری استان به 32 مسابقه کشوری در سال گذشته خبر داد.

مجید اسدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد هیأت ورزش کارگری استان مرکزی در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع 36 مسابقه در بخش استان و 7 مسابقه در بخش شهرستان برگزار شد و 32 گروه از ورزشکاران استان نیز به 32 مسابقه کشوری اعزام شدند.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات داژبال قهرمانی کارگران کشوری در سال گذشته به استان مرکزی سپرده شده بود، افزود: همچنین در سال گذشته، ورزشکاران حوزه کارگری استان موفق شدند 35 مقام کشوری در بخش انفرادی، 5 مقام کشوری در بخش تیمی و یک مدال طلا در مسابقات رزمی جهان بدست آورند.

اسدی از برگزاری 5 دوره کلاس آموزشی و مربیگری در این هیأت در سال 98 خبر داد و گفت: در حال حاضر 45 انجمن ورزشی فعال در استان مرکزی وجود دارد و در سال گذشته نیز پنج هیأت ورزش کارگری در شهرستان های خمین، ساوه، دلیجان و فراهان فعال شدند.

رییس هیأت ورزش کارگری استان مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات شهرستان و استانی، 1493 مرد و 230 زن بوده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 32 گروه از ورزشکاران حوزه کارگری استان مرکزی به مسابقات کشوری

اعزام 32 گروه از ورزشکاران حوزه کارگری استان مرکزی به مسابقات کشوری