مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-12اجتماعي

آموزش مجازی؛ از چالش ها تا کسب تجربه برای پساکرونا


کروناویروس جدید که حالا چند ماهی است در کشورهای مختلف جا خوش کرده، ویروسی مرگبار است که دستگاه تنفسی بدن را نشانه می گیرد و قدرت سرایت بالای آن شمار زیادی از افراد در سراسر دنیا را خانه نشین کرده است.

- ایسنا/اصفهان کروناویروس جدید که حالا چند ماهی است در کشورهای مختلف جا خوش کرده، ویروسی مرگبار است که دستگاه تنفسی بدن را نشانه می گیرد و قدرت سرایت بالای آن شمار زیادی از افراد در سراسر دنیا را خانه نشین کرده است.

پیدا شدن این ویروس مرموز در دنیا در نخستین گام، مدارس و دیگر مراکز آموزشی را به تعطیلی کشاند و زمینه ای برای کسب تجربه ای جدید در آموزش را فراهم آورد.

کووید 19 با تعطیلی در سراسر جهان، اقتصاد، فرهنگ، آموزش، ورزش و .

را با چالشی جدی مواجه کرد و سبک زندگی جدیدی را پیش روی مردم نقاط مختلف جهان، قرارداد؛ تحولی که این خانه نشینی در حوزه آموزش ایجاد کرد، قابل توجه بود، تحولی که در آن فضای مجازی و استفاده از زیرساخت های اینترنتی و ابزارهای مناسب برای برخورداری از این ظرفیت، حرف اول را می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در ایران، نیمسال دوم 98-99 دانشگاه ها تازه شروع شده بود که سروکله ویروس کرونا ادامه آموزش ها را با اختلال مواجه کرد و آموزش مجازی راهکاری برای عدم توقف آموزش در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف انتخاب شد؛ راهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی؛ از چالش ها تا کسب تجربه برای پساکرونا

آموزش مجازی؛ از چالش ها تا کسب تجربه برای پساکرونا