مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-12اقتصادي

برکت رضوی چاشنی 10 هزار کمک مومنانه در مازندران


مسؤول امور محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت:  تا پایان هفته جاری سفره مهربانی رضوی 10 هزار بسته معیشتی را به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان ساری، مردم ما با ایثار خود نماد کامل بنی آدم اعضای یکدیگر هستند را در مسائل و حوادث مختلف از سیل گرفته تا زلزله و این روزها هم بیماری کرونا به اثبات رساندند و نشان دادند هر اتفاقی بیفتد محال است مهربانی را فراموش کنند.

این روزها که کرونا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده مردم ما با همدلی و مهربانی سعی کردند در کنار همنوعان خود باشند و با این اقدام خداپسندانه دست کم از درد و رنج مردم نیازمند بکاهند.

از هر گروهی آمدند، گرو ه های جهادی، سازمان های خیریه و مردم نهاد، بسیجیان و همچنین خادم یاران که در نوع خود سنگ تمام گذاشتند و در این گزارش به خدمات خادم یاران رضوی اشاره می کنیم.

مسؤول امور محرومیت زدایی نمایندگان آستان قدس رضوی در این باره در گفت وگو با فارس اظهار کرد: به مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت و در پی منویات مقام معظم رهبری به منظور مواسات و همدلی و کمک مومنانه در استان، نمایندگی آستان قدس در مازندران اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی به ارزش حداقل 200هزار تومان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت رضوی چاشنی 10 هزار کمک مومنانه در مازندران

برکت رضوی چاشنی 10 هزار کمک مومنانه در مازندران