مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-12سياسي

ساختار صنعتی ما قدیمی است/ با پول پاشی نمی توان از تولید حمایت کرد


برخی سیاستگذاران تصور می کنند با پول پاشی و تصویب قوانین متعدد می توان از تولید داخلی حمایت کرد که این باور برای تحقق «جهش تولید» باید تغییر کند.

- سرپرست مرکز پژوهش های مجلس گفت: برخی سیاستگذاران تصور می کنند با پول پاشی و تصویب قوانین متعدد می توان از تولید داخلی حمایت کرد که این باور برای تحقق جهش تولید باید تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قاسمی سرپرست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، گزارشی درباره اقدامات این مرکز برای جهش تولید ارائه کرد.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه کارگروهی ویژه برای تحقق شعار سال تشکیل داده بود که بنده به صورت مستمر در آن جلسات شرکت کردم و مجموعه ای از برنامه های دستگاه های مختلف برای جهش تولید اولویت بندی شد.

سرپرست مرکز پژوهش های مجلس متذکر شد: همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی جلسات متعددی تشکیل داد که در آن جلسات مجموعه ای از پیشنهادات برای تحق شعار سال بررسی شد و گزارشی در این زمینه تهیه شده است که هفته آینده تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

قاسمی تصریح کرد: ما دائما در این دو دهه اخیر شعار حمایت از تولید داده ایم و باید مشخص شود که این مساله به چه نتایجی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار صنعتی ما قدیمی است/ با پول پاشی نمی توان از تولید حمایت کرد

ساختار صنعتی ما قدیمی است/ با پول پاشی نمی توان از تولید حمایت کرد