مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-12سياسي

تعطیلی دو روزه کامل کننده گردشگری مثلث طلایی گردشگری


منتخب مردم اردکان در مجلس با تاکید بر این که تعطیلی دو روزه کامل کننده گردشگری مثلث طلایی و گردشگری داخلی در کشور است، گفت: اگر بخواهیم گردشگری را در کشورمان توسعه دهیم باید از گردشگری داخلی آغاز کنیم و توسعه این نوع گردشگری مستلزم نهادینه کردن تعطیلی دو روزه است.

- ایسنا/یزد منتخب مردم اردکان در مجلس با تاکید بر این که تعطیلی دو روزه کامل کننده گردشگری مثلث طلایی و گردشگری داخلی در کشور است، گفت: اگر بخواهیم گردشگری را در کشورمان توسعه دهیم باید از گردشگری داخلی آغاز کنیم و توسعه این نوع گردشگری مستلزم نهادینه کردن تعطیلی دو روزه است.

محمدرضا دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به اهمیت تعطیل شدن پنج شنبه ها در توسعه گردشگری، اظهار کرد: اگر بخواهیم گردشگری را در کشورمان توسعه دهیم باید از گردشگری داخلی آغاز کنیم و توسعه این نوع گردشگری مستلزم نهادینه کردن تعطیلی دو روزه است.

وی با تاکید بر این که تعطیلی دو روزه، کامل کننده گردشگری مثلث طلایی و گردشگری داخلی در کشور است، گفت: تعطیلی دو روزه در توسعه گردشگری و اقتصادی استان ها تاثیر قابل توجهی دارد به طوری که مردم می توانند با اطیمنان به فرصت تعطیلی بدون اضطراب و استرس برای سفر به استان های مجاور برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو روزه کامل کننده گردشگری مثلث طلایی گردشگری

تعطیلی دو روزه کامل کننده گردشگری مثلث طلایی گردشگری