مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-12سياسي

ذرتهای منقضی شده بندر امام در مسیر تولید الکل صنعتی در اصفهان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندری اصفهان گفت: ذرت های تاریخ مصرف گذشته در بندر امام خمینی(ره) با سنجش و آنالیز میزان آفلاتوکسین در مسیر تولید الکل صنعتی قرار می گیرد.

- اصفهان-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندری اصفهان گفت: ذرت های تاریخ مصرف گذشته در بندر امام خمینی(ره) با سنجش و آنالیز میزان آفلاتوکسین در مسیر تولید الکل صنعتی قرار می گیرد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سنجش و آنالیز میزان آفلاتوکسین ذرت های منقضی شده بندر امام خمینی (ره) در آزمایشگاه های مرجع اصفهان اظهار داشت: در دو دوره زمانی ذرت هایی وارد کشور شد که میزان آفلاتوکسین آنها محل مناقشه سازمان استاندارد کشور و دامپزشکی قرار گرفت و مقرر شد مقداری از این ذرت ها در آزمایشگاه مجهز و با نظارت دقیق متخصصان در استان اصفهان آنالیز شود.

وی افزود: طی مراحل نمونه گیری و در نهایت دقت 20 هزار تن از این ذرت ها آلوده بودند که با دستگاه های مجهز به تکنولوژی روز امحاء می شود.

100 هزار تن ذرت ها با حد مجاز آفلاتوکسین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه ذرت های امحا شده یا سوزانده می شوند و یا برای درختان غیرمثمر کود می شود، گفت: در بررسی های به عمل آمده صدهزار تن از محموله ذرت های واردشده به کشور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرتهای منقضی شده بندر امام در مسیر تولید الکل صنعتی در اصفهان

ذرتهای منقضی شده بندر امام در مسیر تولید الکل صنعتی در اصفهان