مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-12سياسي

دستور قضایی بررسی تطابق عملکرد بانک ها با شرع / 3مرجع شکایت از بانک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدا و سیما، محمدباقر الفت در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه گزارش رسانه ملی درباره عملکرد کارشناسان رسمی قوه قضاییه، - معاون قوه قضاییه با اشاره به قرارداد های غیر شفاف بانک ها گفت: رییس قوه قضاییه دستور داده است در پرونده قضایی بانک ها مشخص شود اتفاقاتی که در بانک ها می افتد با قانون و شرع تطبیق دارد یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدا و سیما، محمدباقر الفت در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه گزارش رسانه ملی درباره عملکرد کارشناسان رسمی قوه قضاییه، انقلاب چشمگیر به نفع صنعت کشور و حمایت از واحد های صنعتی و افرادی بود که صدایشان به هیچ جا نمی رسد، افزود: بانک ها به شدت واحد های صنعتی را با محاسبات و قرارداد های غیر شفاف تحت فشار گذاشته اند.

وی گفت: مسئولان واحد های صنعتی در دعاوی خود علیه بانک ها نمی توانند حقوقشان را حتی در مراجعه به محاکم، احیا کنند و اگر حق آن ها نیز احیا شود در زمان قابل قبولی این اتفاق نمی افتد.

الفت افزود: رییس قوه قضاییه دستور داده است در رسیدگی به پرونده هایی که علیه بانک ها در دادگستری ها به وجود می آید تجدید نظر شود و مشخص شود اتفاقاتی که در بانک ها می افتد با قانون و شرع تطبیق دارد یا مخالف آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی بررسی تطابق عملکرد بانک ها با شرع / 3مرجع شکایت از بانک

دستور قضایی بررسی تطابق عملکرد بانک ها با شرع / 3مرجع شکایت از بانک