مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-12سياسي

شب های قدر گُل ماه رمضان است+ اعمال توصیه شده ی این شب ها


یک استاد حوزه با بیان اینکه شب های قدر، گُل ماه رمضان است، افزود: شب های قدر اوج معنویت است که در شب قدر قرآن نازل شده و از هزار ماه برتر است.

- ایسنا/کرمان یک استاد حوزه با بیان اینکه شب های قدر، گُل ماه رمضان است، افزود: شب های قدر اوج معنویت است که در شب قدر قرآن نازل شده و از هزار ماه برتر است.

حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در گفت و گو با ایسنا، درباره فضیلت شب های قدر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و خداوند عنایت کرده این ماه را برای مسلمین قرار داد و در واقع اهمیت این ماه به علت نزول قرآن کریم و روزه است.

وی با بیان اینکه شب های قدر، گُل ماه رمضان است، افزود: شب های قدر اوج معنویت است که در شب قدر قرآن نازل شده و از هزار ماه برتر است.

شیخ بهایی با اشاره به اعمال شب قدر بیان کرد: باید در این شب ها توبه کرد، تصمیم به جبران خطاها بگیریم و پشیمان باشیم.

این استاد حوزه ادامه داد: برخی گناهان جبران ندارد که باید تضرع کرد و برخی که جبران دارد مانند نماز و روزه قضاء، باید به جا آورد و حق الناس و بیت المال را برگرداند.

وی افزود: مهم ترین کار در شب های قدر، احیاء و زنده نگه داشتن شب از اذان مغرب تا اذان صبح است که بیدار و مشغول عبادات باشیم؛ بخشی از عبادت، تلاوت قرآن و سوره های خاصی است که به ویژه در شب بیست و سوم ماه رمضان ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر گُل ماه رمضان است+ اعمال توصیه شده ی این شب ها

شب های قدر گُل ماه رمضان است+ اعمال توصیه شده ی این شب ها