مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 19:352020-05-11پزشكي

قرارداد پیمانکار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تا 2 ماه دیگر تمدید شد


دکتر سید(محمد جمالیان) شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک در شرکت آونگان این شهر، افزود: پیمانکار این طرح تا پایان سال گذشته انتظارات مردم و دانشگاه علوم پزشکی را برآورده نکرد که به همین دلیل پایان همکاری با وی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد.

وی ادامه داد: در نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد 2 ماه دیگر به پیمانکار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مهلت داده شود و در صورتی که وی نتواند آنچنان که باید به تعهدات خود عمل کند قرارداد بدون طرح دعاوی از سوی پیمانکار فسخ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: تا کنون حدود 700 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 320 تخته حضرت ولیعصر(ع) این شهر هزینه شده و پیشرفت فیزیکی این طرح نیز حدود 70 درصد برآورد می شود.

دکتر جمالیان اظهار داشت: برای تکمیل این طرح نیز حدود یک هزار 200 میلیارد ریال اعتبار نیز است که باید از محل طرح توازن استان و اعتبارات داخلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شود.

وی گفت: در صورتی که پیمانکار عزم خود را جزم کند و اعتبارات مورد نیاز هم به هنگام تزریق شود پیش بینی می شود تا پایان امسال عملیات اجرایی ایت طرح پایان و در سه ماه نخست سال 1400 نیز تجهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد پیمانکار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تا 2 ماه دیگر تمدید شد

قرارداد پیمانکار بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تا 2 ماه دیگر تمدید شد