مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:452020-05-11اقتصادي

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کاوس رمضان زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 1398 تعداد 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی لرستان شناسایی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیشگیری را مقدم بر اقدام می دانیم از این میزان 98 مورد پرونده در دادگستری تشکیل و اقامه دعوی شد و مابقی پرونده ها بر اساس قانون حفظ کاربری توقف عملیات صادر شده و حدود 100 پرونده تخریب و قلع و قمع بنا به اجرا درآمد.

وی افزود: در همه شهرستان های لرستان گشت های امور اراضی نسبت به رصد و حفاظت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری اقدام می کنند و بر اساس قانون از هرگونه تغییر کاربری خارج از ضوابط و مقررات جلوگیری می کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال 1399 تعداد 145 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که از این مقدار 37 مورد تخریب و قلع و قمع در سطح استان اجرا شد و حدود 100 مورد توقف عملیات ساخت و ساز انجام گرفت.

رمضان زاده گفت: به مالکین اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری کرده اند اخطار داده شده است چنانچه خود اقدام به تخریب بناهای غیرمجاز کنند و زمین را به حالت اولیه برگردانند دیگر نیاز به احکام قضایی ندارند و درخواست ما از عموم مردم این است که قانون حفظ کاربری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان