مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:402020-05-11اقتصادي

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان و اجرای حکم قلع و قمع برای 100 مورد ساخت وساز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاوس رمضان زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 1398 تعداد 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی لرستان شناسایی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیشگیری را مقدم بر اقدام می دانیم از این میزان 98 مورد پرونده در دادگستری تشکیل و اقامه دعوی شد و مابقی پرونده ها بر اساس قانون حفظ کاربری توقف عملیات صادر شده و حدود 100 پرونده تخریب و قلع و قمع بنا به اجرا درآمد.

وی افزود: در همه شهرستان های لرستان گشت های امور اراضی نسبت به رصد و حفاظت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری اقدام می کنند و بر اساس قانون از هرگونه تغییر کاربری خارج از ضوابط و مقررات جلوگیری می کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال 1399 تعداد 145 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که از این مقدار 37 مورد تخریب و قلع و قمع در سطح استان اجرا شد و حدود 100 مورد توقف عملیات ساخت و ساز انجام گرفت.

رمضان زاده گفت: به مالکین اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری کرده اند اخطار داده شده است چنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی 677 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان