مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:352020-05-11سياسي

تقدیر از 418 نوجوان روزه اولی در محمودآباد


سپاه محمودآباد با اهدای بسته های فرهنگی از 418 نوجوان روزه اولی در شهرستان با هدف ایجاد انگیزه و نشان دادن اهمیت روزه داری تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده سپاه محمودآباد شامگاه دوشنبه در آیین تقدیر و اهدای بسته های فرهنگی به 418 نوجوان روزه دار اولی در محمودآباد با بیان اینکه طرح تقدیر از روزه اولی ها با محوریت حوزه الزهرا سپاه محمودآباد بوده است، اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه بین نوجوانان روزه دار اولی دختر و پسر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از 418 روزه دار اولی تقدیر شد، تصریح کرد: بسته های تشویقی و فرهنگی شامل کتاب داستان، عکس شهدا، مطالب در مورد اهمیت روزه داری و اهمیت نماز بوده که بین آن ها توزیع شده است.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: این طرح به صورت نمادین در روستای رودپشت با حضور 14 نوجوان اجرا شده و بقیه هدایا توسط پایگاه های مقاومت تقدیم افراد می شود.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان محمودآباد مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده است، گفت: سه هزار و 235 بسته معیشتی در بین نیازمندان در مرحله دوم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 418 نوجوان روزه اولی در محمودآباد

تقدیر از 418 نوجوان روزه اولی در محمودآباد