مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-11اجتماعي

تهیه و تدوین پیش نویس پروتکل بازگشایی مراکز آموزشی غیر دولتی


سخنگوی شورای مراکز آموزشی غیردولتی کشور گفت: پیش نویس پروتکل بازگشایی مراکز آموزشی غیر دولتی با همکاری سازمان امور مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و شورای مراکز آموزشی غیردولتی کشور جهت اخذ تصمیمات قانونی لازم تهیه و تدوین شده است.

- ایسنا/مازندران سخنگوی شورای مراکز آموزشی غیردولتی کشور گفت: پیش نویس پروتکل بازگشایی مراکز آموزشی غیر دولتی با همکاری سازمان امور مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و شورای مراکز آموزشی غیردولتی کشور جهت اخذ تصمیمات قانونی لازم تهیه و تدوین شده است.

کورش حسین زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ویدئو کنفرانسی اوایل اردیبهشت ماه این شورا با دکتر زینی وند معاون محترم وزیر و رییس سازمان امور مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به منظور بررسی مسائل و مشکلات نزدیک به 17 هزار مرکز آموزشی غیردولتی در کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضای شورای مراکز آموزشی کشور به بیان مسائل و مشکلات آموزشی و مالی که با شیوع ویروس کرونا بر این مراکز وارد شده است پرداختند و معاون وزیر هم در این جلسه پس از شنیدن تمام صحبت های اعضای این شورا ضمن در اولویت شمردن موضوع سلامتی دانش آموزان، مدرسین و کارکنان اداری و خدماتی این مراکز قول دادند حداکثر تلاش خود را جهت پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تدوین پیش نویس پروتکل بازگشایی مراکز آموزشی غیر دولتی

تهیه و تدوین پیش نویس پروتکل بازگشایی مراکز آموزشی غیر دولتی