مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-11سياسي

توزیع اسباب بازی بین کودکان زهکلوت


ابوذر حسینی در گفت گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سیل اول سال در رودبار جنوب به ویژه منطقه محروم زهکلوت خساراتی وارد کرد و تعدادی از هموطنان دچار آسیب شده و زندگی شان زیر آب رفت.

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمان ادامه داد: در این برهه، سیل کمک های مردمی به راه افتاد و هر کس در توان خود از اقشار و سازمان های مختلف به کمک سیل زدگان شتافت که این موضوع در سازمان بسیج هنرمندان به عنوان رسالت مورد توجه قرار گرفت و نگاه متفاوت به حوزه کارهای جهادی و کمک های مردم ایجاد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان استان کار را آغاز کردیم و مبالغی که در پویش مردمی، خیران، بسیجیان و هنرمندان جذب شد بالغ بر 140 میلیون ریال بود، صرف خرید 400 قلم اسباب بازی با برند ساخت ایران و با کیفیت در سنین مختلف دخترانه و پسرانه شد که لبخندی بر لبان کودکان و نوجوانان مناطق محروم سیل زده به ویژه زهکلوت در رودبار جنوب بنشانیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت محموله را به شهرستان رودبار جنوب ارسال کردیم و با کمک و همکاری کانون بسیج هنرمندان رودبار جنوب و فرمانده ناحیه بسیج مقاومت رودبار جنوب این تعداد اسباب بازی در منطقه و در بین کودکان و نوجوانان دختر و پسر توزیع شد که در این راستا از همراهی و همکاری مجموعه اداره کل کانون پرورش فکری کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اسباب بازی بین کودکان زهکلوت

توزیع اسباب بازی بین کودکان زهکلوت