مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-05-11سياسي

درخواست نمایندگان از رییس جمهور برای پیگیری علت حادثه ی ناوچه کنارک


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکر به رییس جمهور خواستار پیگیری علت و عوامل شهادت شماری از پرسنل نیروی دریایی در حادثه غیرقابل قبول در آب های منطقه جاسک و اعلام جوانب واقعی این حادثه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به رییس جمهور گفتند: در حالی که مبارزه با کرونا در کشور موجب تعطیلی تمام فعالیت های مذهبی و آموزشی شده به صف کردن مردم در کوچه و خیابان به دلایلی از جمله سهام عدالت، وام یا یارانه درست نیست.

ابطحی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی از وی خواست فکری به حال مستأجران و بازار اجاره نماید، شواهد و قرائن نشان از نابسامانی و اعلام اجاره های نامتعارف دارد.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان هم در تذکری به رییس جمهور خواستارچاره اندیشی برای فاجعه انسانی در استان سیستان و بلوچستان که ناشی از فقر معیشتی، اقتصادی و به دنبال آن بیماری کرونا بوده و جمعیت 400 هزار نفری حاشیه زاهدان را درنوردیده است شد.

یارمحمدی همچنین به وزیر کشور گفت که 3 آتش سوزی در فاصله 4 روز در شهر چابهار و مناطق مختلف که خسارات فراوانی به جا گذاشته است.

سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد از خاوازی وزیر جهاد کشاورزی خواست بذر کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان از رییس جمهور برای پیگیری علت حادثه ی ناوچه کنارک

درخواست نمایندگان از رییس جمهور برای پیگیری علت حادثه ی ناوچه کنارک