مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-11اقتصادي

فاز 3 خط لوله اتیلن غرب کلید می خورد


قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خط لوله اتیلن غرب با تشریح آخرین وضع پیشرفت این خط لوله از آغاز عملیات اجرایی ساخت فاز سوم آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، عبدالحسین بیات اظهار کرد: با حمایت مستمر وزیر نفت و همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی استان خوزستان آخرین مانع سنگین و زمان بر در تکمیل خط لوله اتیلن غرب برطرف و چالش احداث خط انتقال برق ایستگاه تقویت فشار شماره 3 واقع در اهواز رفع شد و باید اعلام کرد فازهای 1و 2 خط لوله اتیلن غرب به طور کامل تکمیل شده است.

وی افزود: با ساخت این خط انتقال که 14 کیلومتر طول دارد، برق پایدار از طریق پست صنایع شماره 3 اهواز متصل به خط سراسری برق کشور در ایستگاه تقویت فشار شماره 3 اهواز جریان یافت.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه پایان عملیات اجرایی فازهای 1 و 2 این طرح ملی مورد پذیرش سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است، گفت: فقط عملیات تکمیل و راه اندازی سیستم اسکادا و مخابرات فازهای 1 و 2 باقی می ماند که آن هم به دلیل ماهیت یکپارچه ، پس از ساخت و تکمیل فاز سوم خط لوله اتیلن غرب به صورت یکپارچه در سه فاز خط لوله اتیلن غرب راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 3 خط لوله اتیلن غرب کلید می خورد

فاز 3 خط لوله اتیلن غرب کلید می خورد