مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-11اقتصادي

مازندرانی ها 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند


مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، میزان کمک های مردمی در استان را برای بازسازی عتبات و عالیات در سال قبل 30 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن اصغری بعدازظهر دوشنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم استان سال قبل 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، تعداد موکب های استان را 20 موکب بیان کرد و گفت: از این تعداد 16 موکب در ایام کرونا به مردم خدمات دهی کردند.

وی توزیع پنج هزار و 600 بسته حمایتی و اقلام بهداشتی و غذایی به ارزش بیش از 32 میلیارد ریال در ایام کرونا از جمله اقدامات بیان کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امام ساری نیز در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان این مطلب خدمت در این ستاد یک موهبت الهی و معنوی است، افزود: خادمان عتبات مقدسه و عالیات باید بدانند که خدمت به زائران و ارائه خدمات عمرانی و فنی یک افتخار و یک موهبت الهی است که باید قدردان باشند.

وی تصریح کرد مردم مازندران بر اساس اعتماد و ارادتی که به ساحت مقدس اهل بیت (ع) خاصه از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند در امر مساعدت و بازسازی عتبات عالیات خوب درخشیدند و این یک حماسه بزرگ حسینی در مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

مازندرانی ها 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند