مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-11پزشكي

بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان بیمار کرونایی نمی پذیرد


مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای اصفهان، بیمارستان های تامین اجتماعی استان اصفهان بیمار مبتلا به کرونا پذیرش نخواهند کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای اصفهان، بیمارستان های تامین اجتماعی استان اصفهان بیمار مبتلا به کرونا پذیرش نخواهند کرد.

علی اعتصام پور در گفت و گو با ایسنا در مورد وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی استان اصفهان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: از روز گذشته، دو بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و غرضی اصفهان بعد از مساعدت همه جانبه در حوزه بحران کرونا و با هماهنگی ستاد کرونای استان اصفهان، پذیرش جدید بیمار کرونایی ندارند.

وی افزود: از امروز فعالیت بیمارستان غرضی به حالت عادی است و بیمار جدید مبتلا به کرونا در این بیمارستان پذیرش نمی شود و بخش جداگانه ای برای بستری بیماران باقی مانده مبتلا به کرونای این بیمارستان درنظر گرفته می شود.

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در بیمارستان های تامین اجتماعی بیماران مبتلا به کرونا و هر بیماری دیگری معاف از پرداخت هزینه بودند، تصریح کرد: از این پس مبتلایان به کرونا که بیمه تامین اجتماعی هستند، در بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان بیمار کرونایی نمی پذیرد

بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان بیمار کرونایی نمی پذیرد