مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-11سياسي

15 باغ شهری بوستان می شود


رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران از تملک 13 قطعه باغ و اراضی مشجر در هفت منطقه تهران و برنامه ریزی برای تبدیل 15 باغ شهری به بوستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تصمیم مدیریت شهری در دوره جدید برای افزایش سرانه فضای سبز در محلات کم برخوردار گفت: طی سال های اخیر حفظ، تملک و تبدیل باغات به بوستان های شهری از اولویت های سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران بوده است، که از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا در دوره جدید مدیریت شهری از سال 1396 می توان به تملک 13 قطعه باغ و اراضی مشجر در مناطق 7، 8 ، 2 ، 11، 13 ،14 ، 17 به مساحت تقریبی 11 هکتار اشاره کرد.

به گفته وی حفاظت از میراث طبیعی شهر تهران و حفظ باغات و اراضی مشجر، توزیع مناسب فضای سبز خصوصا در مناطق کم برخوردار، احداث بوستان در محلات فاقد بوستان وکم برخوردار، حفظ کاربری باغات و فضای سبز در طرح تفصیلی از جمله اهدافی است که در مورد تملک باغات و اراضی مشجر دنبال می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران تعداد 15 قطعه دیگر از اراضی مشجر و باغات شهر تهران در مناطق مختلف با الویت مناطق کم برخوردار شناسایی شده که در مراحل ارزیابی و توافق با مالکین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 باغ شهری بوستان می شود

15 باغ شهری بوستان می شود