مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-11سياسي

همه مسئولان نظام اعتقاد دارند باید به احزاب میدان داده شود


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: احزاب می توانند گره های مربوط به مباحث انتخابات و فعالیت های سیاسی را باز کنند و مسئولان به دنبال آن هستند که کشور به سمت حزب گرایی حرکت کند.

- محمد محمودی شاه نشین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره توسعه احزاب، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت فعال شدن احزاب برگزار شده است و معمولاً مسئولان دستگاه های نظارتی و همچنین دستگاه های تصمیم گیر در این جلسات حضور می یافتند و همه متفق القول تأکید می کردند که احزاب می توانند گره های مربوط به مباحث انتخابات و فعالیت های سیاسی را باز کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در واکنش به ادعای برخی افراد و جریانات سیاسی مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با فعالیت احزاب و کارهای حزبی و تشکیلاتی مخالف است، گفت: بنده چنین ادعایی را قبول ندارم، به این علت که در جلسات متعدد کمیسیون شوراها و کمیسیون ماده 10 احزاب همواره بر ضرورت تقویت فعالیت های حزبی در کشور تأکید شده است.

محمودی شاه نشین یادآور شد: در زمان بررسی اصلاح قانون انتخابات در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و مجلس هم تأکید همگی افراد این بود که اصلاح قانون انتخابات باید به سمتی برود که احزاب جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و با حرکت کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان نظام اعتقاد دارند باید به احزاب میدان داده شود

همه مسئولان نظام اعتقاد دارند باید به احزاب میدان داده شود