مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-11سياسي

کشف 113 هزار ماسک احتکار شده در اصفهان


در ادامه برخورد با شبکه محتکران و مخلان نظم و امنیت بازار، از یک انبار در شهر اصفهان تعداد 113 هزار عدد ماسک n95 کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عواملی از نیروهای مردمی بسیج یک انبار احتکار ماسک در شهر اصفهان را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی کردند.

بر این اساس با هماهنگی مقام قضایی استان اصفهان، در ادامه برخوردهای قاطع با شبکه محتکران و مخلان نظم و امنیت بازار، از این انبار در شهر اصفهان تعداد 113 هزار عدد ماسک n95 کشف کردند.

پیش از این محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با برخورد با تخلفات مربوط به حوزه سلامت به خبرنگار فارس گفته بود: تا هفته گذشته برای احتکار و توزیع خارج از شبکه 10 پرونده تشکیل شده و افرادی بازداشت شدند؛ تعداد از پرونده ها مربوط می شد به موارد خطرناکی که برای مثال متانول را به جای اتانول بسته بندی و عرضه می کردند یا با افزودنی های غیرمجاز تولید ضدعفونی می کردند، برای پرونده متخلفان حوزه سلامت کارهای اولیه انجام شده، برخی در مرحله تکمیل اطلاعات و تعدادی هم در انتظار محاکمه است.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز 8 اسفند سال گذشته با تأکید بر این که مردم نباید به خود ترس و استرس راه دهند، ترس از خود بیماری بدتر است، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و احتکار می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 113 هزار ماسک احتکار شده در اصفهان

کشف 113 هزار ماسک احتکار شده در اصفهان