مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-11فرهنگي

اقدامات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دوران کرونا


رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با تشریح برنامه های این پژوهشگاه در دوران کرونا، از تدوین مجموعه مقالات «ابعاد فرهنگی و اجتماعی کرونا» خبر داد.

- رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با تشریح برنامه های این پژوهشگاه در دوران کرونا، از تدوین مجموعه مقالات ابعاد فرهنگی و اجتماعی کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی در تشریح اقدامات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تاکنون اقدام به برگزاری چندین جلسه تخصصی با هدف بررسی پیشنهادها و انجام طرح های پژوهشی درباره نحوه مواجهه فرهنگی و اجتماعی با بیماری کرونا کرده است.

او افزود: اجرای نظرسنجی تلفنی (در سطح ملی) با موضوع دیدگاه شهروندان درخصوص کرونا با هدف کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم در شرایط فعلی از جمله این اقدامات است.

سلگی سپس گفت: این نظرسنجی در هفته آخر فروردین 1399 توسط گروه افکارسنجی و مطالعات افکار عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام شده است.

جامعه آماری این نظرسنجی را شهروندان 18 سال و بالاتر ساکن در مراکز استان ها تشکیل داده و 1259 نفر به روش تصادفی انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دوران کرونا

اقدامات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دوران کرونا