مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-11سياسي

700 بسته معیشتی در میان خانوارهای آسیب پذیر کاشان توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فرمایشان رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه مردم به همدیگر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال جاری طرح ضیافت همدلی در مراکز افق بقاع متبرکه شهر کاشان اجرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه این طرح در بقاع متبرکه امامزادگان حضرت علی بن امام محمدباقر (ع) مشهد اردهال، امامزاده ولی بن موسی الکاظم (ع) راوند، امامزاده محمد اوسط (ع) جوشقان، امامزاده ابراهیم بن موسی (ع) فین، امامزادگان قاسم و محمد (ع) جوشقان قالی و امامزاده احمد بن عباس (ع) آرنجن و امامزادگان شهر مشکات ابراز داشت: در قالب این طرح تعداد 700 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 850 میلیون ریال تهیه و در بین خانوارهای آسیب پذیر محدوده بقاع متبرکه توزیع شد.

برگزاری مرحله اول مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت منطقه ای رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: طبق تصمیم گرفته شده مقرر شد مراحل اولیه این مسابقات به صورت منطقه ای برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه کاشان در تیرماه سال جاری در بخش خواهران میزبان قاریان و حافظان منطقه شمال استان اصفهان است، ابراز داشت: شهرستان آران و بیدگل نیز در بخش برادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 بسته معیشتی در میان خانوارهای آسیب پذیر کاشان توزیع شد

700 بسته معیشتی در میان خانوارهای آسیب پذیر کاشان توزیع شد