مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-11اقتصادي

دولت 20 میلیارد تومان برای تثبیت مالکیت اراضی ملی مازندران اختصاص داد


عبدالرضا سنگاری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این میزان اعتبار با رایزنی رییس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری به تازگی ابلاغ شد و قرار است در قالب تثبیت مالکیت اراضی ملی ، صرف نصب بنج مارک و فرآیند تشریفات قانونی ثبت سند حریم 60 متری محدوده ساحلی این منطقه هزینه شود.

وی افزود : از طول حدود 137 کیلومتری محدوده ساحلی حوزه منابع طبیعی این منطقه، تاکنون حریم 60 متری حدود 105 کیلومتر آن آزادسازی شده و بقیه اراضی نیز بیشتر تحت تصرف سازمان ها به ویژه ارگان های امنیتی ، نظامی و انتظامی است.

وی اظهار داشت : بنا به تاکید استاندار مازندران ، به جز آن قسمت از اراضی که در اختیار ارگان های امنیتی و نظامی است ، بقیه اراضی حریم 60 متری باید آزاد سازی شود و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت : اکنون حکم قطعی برای آن دسته از اشخاصی که از سال های دور اقدام به تصرف اراضی حریم 60 متری سواحل کرده اند صادر شده است منتهی برای به سرانجام رسیدن کامل این طرح ، همکاری مسئولان دستگاه های تصرف کننده اراضی ملی در سواحل ضرورت دارد .

سنگاری ضمن تاکید برلزوم زمان تشریفات قانونی برای صدور سند مالکیت اراضی ملی ساحلی افزود : هرچند بر اثر پیشروی آب دریا در دهه 60 کار تشخیص اراضی نشانه گذاری شده را برای کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 20 میلیارد تومان برای تثبیت مالکیت اراضی ملی مازندران اختصاص داد

دولت 20 میلیارد تومان برای تثبیت مالکیت اراضی ملی مازندران اختصاص داد