مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-11اجتماعي

ساخت و ساز مساکن زلزله زده خوی پیش از فصل سرما به پایان برسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید برتسریع در روند آوار برداری واحد های خسارت دیده در مناطق زلزه زده شهرستان خوی، گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید برتسریع در روند آوار برداری واحد های خسارت دیده در مناطق زلزه زده شهرستان خوی، گفت: کار آواربرداری در مناطق زلزه زده شهرستان اوایل خرداد ماه به پایان می رسد.

آیدین رحمانی امروز 22 اردیبهشت در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی که در محل استانداری برگزار شد، گفت: روند آوار برداری در این مناطق در حال اجرا است و ضروری است برای آغاز ساخت و سازها، این روند تسریع یافته و تا اوایل خرداد ماه آواربرداری واحد های آسیب دیده در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به پایان برسد.

وی همچنین از پرداخت 3 میلیون تومان کمک بلاعوض برای 2000 خانوار در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برای جبران هزینه های اسکان موقت، خبر داد و گفت: تا پایان ماه جاری پرداخت این کمک برای 2500 خانوادر باقی مانده نیز به پایان خواهد رسید.

معائون استاندار در ادامه با اشاره به آماده سازی نقشه های واحد برای ساخت مسکن در مناطق زلزله زده خوی، اظهار کرد: تمامی واحدها با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بر اساس ضوابط و مقررات سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز مساکن زلزله زده خوی پیش از فصل سرما به پایان برسد

ساخت و ساز مساکن زلزله زده خوی پیش از فصل سرما به پایان برسد