مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-11سياسي

تنش زدایی در سیاست خارجی می تواند بیماری دو قطبی را خاموش کند


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: تنش زدایی و رفتار بدون مناقشه در سیاست خارجی می تواند بیماری دو قطبی را خاموش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: به دستان خسته کارگران، به الفبای اندیشه و باور آموزگاران، به غافلگیری کرونا، به خانواده درمانی کشور و جهادگران میدان رزم در اردیبهشت امسال بیشتر بدهکار هستیم.

وی افزود: از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، نامداران و ماندگاران ملیت و اسلامیت، کشته شدگان از 88 تا آبان و سردار سلیمانی تا هواپیمای افتاده بر خاک یادی می کنیم و خاطره هموطنانمان که به درد بی درمان غریبه ای به نام کرونا به غربت می روند هم گرامی می داریم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار داشت: پس از اعتراضات، انتخابات و نهادهای انتخابی زیر ضرب بی سابقه ای قرار گرفتند و هدف هم ناامیدی اکثریت است تا اقلیتی بتوانند با مشارکت حداقلی و رأی ثابت با همراهی نهادهای انتصابی برنده باشند.

وی با بیان اینکه برای یک دست شدن قدرت به هر قیمت تلاش زیادی صورت می گیرد، گفت: سرانجام این تلاش ها چیست، پایین کشیدن مجلس از رأی امور؟ کدام مردم؟ کدام وکالت؟ همه قانون گذارند جز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش زدایی در سیاست خارجی می تواند بیماری دو قطبی را خاموش کند

تنش زدایی در سیاست خارجی می تواند بیماری دو قطبی را خاموش کند