مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-11فناوري

94 درصد روستاهای گلستان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند


مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت پرسرعت مهم ترین مطالبه مردم استان است، گفت: 94 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار گلستان به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

- غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گلستان در قیاس با سایر استان ها جمعیت روستایی قابل توجهی دارد و 48 درصد جمعیت استان روستایی هستند؛ از اینرو ارتباطات در روستاها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

وی با بیان اینکه 94 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار گلستان به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند، توضیح داد: از مجموع 932 روستای استان 879 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند که از این تعداد در 660 روستا امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت خانگی و یا همراه اول فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت پر سرعت مهم ترین مطالبه مردم از مخابرات و سایر اپراتورهاست، ادامه داد: به غیر از سه یا چهار روستای استان روستاهای کوچ و یا عشایری هستند، بقیه روستاهای گلستان به خط تلفن دسترسی دارند.

وی تصریح کرد: بیشتر روستاهای فاقد اینترنت پرسرعت در گلستان در نقاط کوهستانی و شهرستان های شرقی استان مانند کلاله و مرواه تپه واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد روستاهای گلستان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند

94 درصد روستاهای گلستان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند