مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-05-11سياسي

انتقاد کامران به حقوق ده ها میلیونی یک مدیر اصفهانی


نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری خطاب به وزرای صنایع و اطلاعات از اینکه مدیر حراست شهرک صنعتی این شهر ده ها میلیون حقوق می گیرد، انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در تذکر شفاهی در جلسه علنی خطاب به وزرای صنایع و اطلاعات اظهار داشت: وقتی کسی در جایی اعلام می کند که حقوق حراستی ها بسیار زیاد است باید سریع تر بررسی های لازم در مورد این حقوق انجام شود.

وی افزود: در شبکه های اجتماعی عنوان شده بود که مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان بیش از 10 میلیون حقوق می گیرد، این در حالی است که طبق قانون این افراد باید حقوق خود را در سامانه حقوق و دستمزد اعلام کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان 15 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد و هر سه ماه یکبار هم 7 میلیون و 900 هزار تومان کارانه، ضمن اینکه 120 ساعت اضافه کار گرفته و به ازای هر ساعت آن 60 هزار تومان دریافت می کند.

کامران گفت: مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان استخدام شرکت ملی فولاد بوده و هم اکنون استخدام رسمی در شهرک های صنعتی کشور شوده است، لذا باید در مورد این افراد تجدید نظر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کامران به حقوق ده ها میلیونی یک مدیر اصفهانی

انتقاد کامران به حقوق ده ها میلیونی یک مدیر اصفهانی