مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-05-11سياسي

امام جمعه شیراز: کار تخصصی را به متخصصان بسپاریم


آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان این که هم اکنون در فضای سیاسی کشور رقابت های ناسالمی وجود دارد افزود: دریافت حقوق از سوی فردی که براساس سفارش مشغول به کار شده است حرام است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: هنگامی که دو شخص توانمند برای برای یک کار وجود دارند اختیار با مدیر است؛ اما این بدان معنا نیست که فرد متخصص را کنار بگذاریم و شخصی را که ناوارد است اما نفوذ و سفارش دارد برسرکار آوریم.

دژکام اظهار داشت: متاسفانه این مشکلات در نظام اداری ما وجود دارد و مختص یک ارگان خاص نیست.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه معنویت است، ادامه داد: برای همه نیاز است که به صورت مداوم و مستمر به قضایای فرهنگی و اخلاقی رسیدگی شود، چراکه فرهنگ و اخلاق فقط گاهی در حد نمایش است در صورتی که اخلاق اسلامی و فرهنگی دینی، اساس کار در همه ارگان هاست و باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه کار اداری امانت مردم است، گفت: باید آگاه باشیم که اگر این امانت را نگاه نداشتیم هم عاقبت خود و هم دنیای مردم را خراب می کنیم.

توسعه صنعت برق، زمینه ساز جهش تولید نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار گفت: برای تامین زیرساخت ها و جبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: کار تخصصی را به متخصصان بسپاریم

امام جمعه شیراز: کار تخصصی را به متخصصان بسپاریم