مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-11اجتماعي

ساخت 11 پروژه آموزشی برای فرزندان مستعد عشایری در فارس


مدیرکل نوسازی مدارس فارس از احداث یازده پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان های استان برای فرزندان مستعد عشایری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل نوسازی مدارس فارس از احداث یازده پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان های استان برای فرزندان مستعد عشایری خبر داد.

سرافراز موصلی دوشنبه 22 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: یازده پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان های شیراز، فسا، فراشبند، فیروزاباد، داراب و سرچهان برای فرزندان مستعد عشابری در حال ساخت است که 8 باب آن تا مهرماه سال جاری تقدیم اینده سازان خواهد شد.

او افزود: این پروژها که از 10 درصد تا 97 درصد در حال اجرا هستند شامل 8 باب اموزشگاه ابتدایی با 42 باب کلاس درس و یک باب اموزشگاه متوسطه دوم با ظرفیت 12 کلاس درس همراه با یک سلف سرویس و یک خوابگاه شبانه روزی در فیروزاباد و شیراز است که در 10 هزار مترمربع زیر بنای اموزشی در حال اجراست و تا مهر ماه اکثر این فضاها به دانش آموزان مستعد عشایری تقدیم خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس خاطرنشان کرد: دو باب از این پروژها از منابع خیری در شهرستان فیروزاباد (شرکت کربنات سدیم) با ظرفیت 12 کلاس و یک باب آموزشگاه سه کلاسه به همت حاج ابوطالب رنجبر در حال اجراست، اما بقیه پروژها از اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس در حال تکمیل شدن است که فقط ساخت خوابگاه عشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 11 پروژه آموزشی برای فرزندان مستعد عشایری در فارس

ساخت 11 پروژه آموزشی برای فرزندان مستعد عشایری در فارس