مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-11سياسي

اولویت اصلی مجلس یازدهم احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین اولویت مجلس یازدهم احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی است تا با ولنگاری و تهاجم فرهنگی که مؤمنان کشور را مکدر کرده است مبارزه شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین اولویت مجلس یازدهم احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی است تا با ولنگاری و تهاجم فرهنگی که مؤمنان کشور را مکدر کرده است مبارزه شود.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهم ترین اولویت های مجلس یازدهم، اظهار کرد: مجلس باید کمر همت برای برخورد با باندهای فساد فرهنگی ببندد.

وی افزود: اولویت دوم که باید در مجلس یازدهم به آن پرداخته شود وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی در مجلس است که اگر این وحدت و تعامل خوب شکل نگیرد با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد و لازمه تحقق آن این است که نمایندگان از خودگذشتگی داشته باشند و رعایت مسائلی را کنند که موجب تقویت بنیه های وحدت می شود.

سالک افزود: اما نکته سوم که قابل توجه است اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در قالب قانون و نظارت بر حسن اجرای قانون است.

برای جهش تولید در مجلس دهم یک سری مصوبات مانند قانون رفع موانع تولید را داشتیم که باید در مجلس یازدهم قوانینی تصویب شود که نقش اساسی در گسترش فرهنگ جهش تولید داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی مجلس یازدهم احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی است

اولویت اصلی مجلس یازدهم احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی است