مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-11سياسي

توزیع 24 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان آغاز شد


رحمان هادی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستور رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و احسان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در سطح کشور توزیع بیش از یک میلیون بسته مواد غذایی را بین نیازمندان به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا به جز گروه های هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد.

وی اضافه کرد: سهم استان زنجان در این طرح 24 هزار بسته غذایی به ارزش بیش از هفت میلیارد تومان است که با همکاری های انجام گرفته توزیع آن در شهر زنجان آغاز شده و به تدریج در سطح شهرستان های این استان نیز گسترش خواهد یافت.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس طی برگزاری جلسات متعدد با گروه های جهادی استان، خیریه ها، هیات های مذهبی و موسسات فرهنگی، با دریافت کد رهگیری، نسبت به برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای توزیع این اقلام غذایی در بین گروه های هدف مبادرت شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان ادامه داد: در این راستا و برای خدمات رسانی مطلوب و دریافت بانک جامع اطلاعاتی افراد گروه هدف و یکپارچگی فعالیت ها، در شهر و روستاها تلاش شد، خدمت به جامعه هدف بدون موازی کاری انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 24 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان آغاز شد

توزیع 24 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان آغاز شد