مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-11اقتصادي

راه اندازی سایت جدید دفن زباله های خلخال در دستور کار قرار گرفت


صباح الدین برزگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساماندهی وضعیت دفن زباله های شهر و راه اندازی سایت جدید زباله در محل انتخاب شده شیخ جانلو نیاز به 200 میلیارد ریال اعتبار بوده ولی شهرداری خلخال به تنهایی با این حجم از مشکلات مالی قادر به انجام آن نیست و برای اجرای این طرح بزرگ و ضروری نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

وی گفت: راه اندازی محلی جدید و دور از شهر خلخال برای انتقال زباله های روزانه شهروندان به این محل از سال ها پیش در جلسات کارگروه پسماند و شورای سلامت و امنیت غذایی طرح و بر لزوم راه اندازی محل دفن جدید زباله ها تاکید شده است.

او اظهارداشت: ادامه فعالیت محل فعلی دفن زباله ها در منطقه کرنو و در مجاورت مناطق مسکونی بویژه بیمارستان شهر با توجه به اعتراض شهروندان به ادامه فعالیت این محل مشکل ساز شده و راه اندازی محل جدید را ضروری کرده است .

وی افزود: روزانه بیش از 70 تن زباله در خلخال جمع آوری و به محل دفن زباله ها در منطقه کرنو انتقال داده می شود و با احتساب زباله های انتقالی از روستاهای نزدیک شهر به این محل روزانه بیش از 100 تن زباله در مجموع به این محل در مجاورت شهر انتقال داده می شود.

شهردار خلخال گفت: برای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ،نشت گاز آزاد شده از انباشت هزاران تن زباله و پیشگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت جدید دفن زباله های خلخال در دستور کار قرار گرفت

راه اندازی سایت جدید دفن زباله های خلخال در دستور کار قرار گرفت